Registrator till myndighet i Göteborg.
Om tjänsten
Nu söker vi för ett konsultuppdrag dig som har erfarenhet av att arbeta som Registrator.
Vår kund är en myndigheter i centrala Göteborg.
- Omfattning: 100%
- Start: Mitten av Maj.
- Längd: 2024-12-21, med möjlighet till eventuell förlängning 12 månader till.
Arbetet sker på plats hos kunden, ingen möjlighet till distansarbete.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetsuppgifterna kan bland annat omfatta:
- Vidarebefordra, gallra eller diarieföra inkomna handlingar samt skapa ärenden och fördela dessa Ankomststämpla inkommen
post samt vidarebefordra, gallra eller diarieföra inkomna handlingar samt skapa ärenden och fördela dessa
- Bevaka myndighetens officiella förvaltningsbrevlåda samt vidarebefordra, gallra eller diarieföra inkomna handlingar samt skapa
ärenden och fördela dessa
- Bemanna myndighetens externa och interna expeditionstider
- Arkivlägga handlingar i närarkivet enligt gällande rutiner
- Övrigt förekommande arbetsuppgifter vid myndigheten
Vem är du?
För att vara aktuell för rollen behöver du som söker ha:
- Lägst gymnasium eller likvärdig utbildning
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande:
- Registratorsutbildning
- Erfarenhet av tidigare arbete som registrator på en statlig myndighet.
Om verksamheten
Tycker du detta stämmer in på dig?
Sök då tjänsten via länken i annonsen.
Välkommen!
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.
Jörgen Piontek
Affärsområdeschef