Förvaltningsadministratör (Kundservicemedarbetare)

Placering: Helsingborg

HSB Nordvästra Skåne logotyp

Förvaltningsadministratör (Kundservicemedarbetare)

Sista ansökningsdag har passerat

Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning

Kort om tjänsten

Den person vi söker kommer att arbeta med mycket varierande arbetsuppgifter inom kundservice och administration.

Tjänsten innebär mycket interna och externa kontakter med bland andra företagets förvaltare och bostadsrättsföreningarnas styrelser och boende. Du kommer även att ansvara för mycket administration så som aviseringar, kravhantering, felanmälan och kölistor. I rollen är du samtidigt med och både påverkar och utvecklar kundupplevelsen för samtliga företagets kunder.

Avdelningen består idag av 4 personer och behöver nu förstärkas med ytterligare en person. Placering för tjänsten är i fantastiska lokaler i Brunnsparken i Helsingborg. Tjänsten är en anställning direkt hos HSB Nordvästra Skåne och rekryteringen sköts av Dreamwork.

Sökord: förvaltningsadministration, hyresadministratör, kundtjänst, kundsupport.

Om verksamheten

Som medarbetare hos oss på HSB Nordvästra Skåne får du använda din drivkraft och har möjlighet att göra skillnad i en modern organisation. Vi är cirka 65 engagerade medarbetare som är verksamma i Helsingborg. Tillsammans levererar vi med ett stort engagemang tjänster av högsta kvalitet inom ekonomi, förvaltning och fastighetsskötsel till fastighetsägare i nordvästra Skåne. Vi utbildar och stöttar våra kunder så att de ska kunna utföra sitt uppdrag på bästa sätt samtidigt som vi bygger nya, attraktiva bostäder i regionen.
HSB är en medlemsägd och värdestyrd organisation som grundar sig på övertygelsen om alla människors lika värde, de kooperativa principerna och innebörden av värdeorden Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan (ETHOS).
Läs gärna mer om företaget på www.hsbnvs.se

Mer om tjänsten

Vi söker dig som har erfarenhet från kundsupport och administrativt arbete. Vidare har du mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och har erfarenhet av att ha arbetat med kundservice och hanterat firstline samtal. Det är en stor fördel om du i kombination med kundservice även har erfarenhet av avgiftsadministration, kravhantering eller överlåtelser. Kanske har du arbetat inom förvaltning eller fastigheter sedan tidigare, men det är inget krav.

Avgörande för tjänsten blir dina personliga egenskaper, vilka vi kommer att värdera högt. De egenskaper vi vill se hos dig är att du är serviceinriktad, har ett eget driv och en förmåga att ta egna initiativ. Då tjänsten innebär mycket telefonkontakter trivs du med det och du är duktig på att bygga relationer och skapa förtroende. Vi ser att du är van datoranvändare och hanterar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Vidare är du organiserad, strukturerad, stresstålig och har ett glatt humör. Tillträdde för tjänsten är så snart som möjligt.

Ansökan

Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré på mahlin.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.

Porträttfoto Mahlin Glyré

Mahlin Glyré
Rekryteringsspecialist

070 - 377 45 39

Auktoriserat RekryteringsföretagAuktoriserat BemanningsföretagAuktoriserat Omställningsföretag