Receptionist 75 % i Helsingborg
Kort om tjänsten
Älskar du service, gillar du ordning och reda, då är det dig vi söker. Vi söker nu en receptionist till en av våra kunder i Helsingborg. Uppdraget är en del av vår konsultverksamhet där du kommer att vara anställd av Dreamwork och uthyrd till vår kund. Omfattningen är på 75% och beräknas starta omgående med möjlighet för vidare anställning hos vår kund.
SÖKORD: receptionist, service, administratör, reception
Mer om tjänsten
Arbetsuppgifterna är bl.a:
- Ta hand om besökarna på bästa sätt
- Svara i telefon
- Ställa i ordning inför och efter möten
- Säkerställa teknisk utrustning i mötesrummen
- Beställa matvaror, kaffe och förbrukningsvaror
- Beställa frukost, luncher och fika
- Hantera ingående och utgående post
- Säkerställa en hög servicegrad med ordning och reda på kontoret
Din profil
För att söka tjänsten har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt goda kunskaper i engelska och svenska, tal och skrift.
För att trivas i rollen är du självklart självgående, driven, serviceinriktad, engagerad och har en mycket god samarbetsförmåga.
Då arbetet är mycket omväxlande måste du uppskatta och kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt.
Körkort är ett krav.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.
Anna Karlsson
Konsultchef