Vi söker en erfaren administratör för ÅF support till Volkswagen i Södertälje. Tjänsten är heltid och arbetstiderna är 8.00 – 16.45. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Dreamwork men arbeta ute på plats hos kund.
Nu söker vi administratörer till Volkswagens grupp Dealer Operations. Detta är en av fyra grupper inom avdelningen Operations ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal och tillhörande tjänster, från starten av kundresan till avslut av avtal och alla däremellan förekommande ändringar. Avdelningens kunder är återförsäljare samt märkesgruppers marknadsförings- och försäljningsfunktioner.
Tjänsten är på heltid med placering på kundens huvudkontor i Södertälje
Rollen som administratör på Operations är varierande men kräver en noggrannhet på hög nivå.
Hos Volkswagen får du en bred kompetens gällande deras finansiella produkter och har en nära kontakt med deras samarbetande återförsäljare och ger en bred kunskap inom branschen. Du hanterar dagligen ärenden som är kopplade till förändringar i den produkt/tjänst som antingen är kopplad mot Återförsäljaren alternativt direkt mot deras slutkunder.
Vi söker dig som har minst en gymnasieexamen och med arbetslivserfarenhet från administrativt arbete. Vi ser det som meriterande om du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration sedan tidigare. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftlig som muntlig i både Svenska och Engelska.
Som handläggare på ÅF Support behöver du vara serviceinriktad, ansvarstagande och eftersom de arbetar i team så förutsätter vi att du är en lagspelare. Du är noggrann, strukturerad samt flexibel i ditt arbetssätt och kan arbeta förebyggande och lösningsorienterat. Vidare är det viktigt att du kan prioritera och arbeta med flera olika arbetsuppgifter under ett högt tempo.
Tycker du att detta låter som en spännande roll som kan passa dig, så är du välkommen att söka via länken i annonsen.
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.