Vi söker en Social Media Coordinator / Marknadskoordinator. Rekryteringen sköts av Dreamwork och anställningen är direkt hos ett företag som finns i centrala Helsingborg. Vi berättar mer när vi kommit lite längre i rekryteringsprocessen.
Du kommer att rapportera till Marknadschefen och arbeta nära olika avdelningar och arbeta med att ta fram grafiskt material, ansvarar för sociala mediekanaler, digital media, skapa content, producera & publicera poster, uppdatera hemsida, skapa utställningsmaterial, annonser och mycket mer. Du kommer tillsammans med Marknadschefen ansvar för att planera, marknadsföra och genomföra olika event. Vi ser att du som person har förmågan att arbeta självständigt, tar egna initiativ och kan komma med idéer och förslag till förändringar. Allt arbete sker in-house.
Vi tror att du har ett par års arbetslivserfarenhet från digital marknadsföring, troligtvis med fokus på användarupplevelser och interaktion. Du är en kommunikatör som brinner för att skriva träffsäker content och Du har kunskaper inom foto/film och redigering.
Du har goda kunskaper inom Adobe InDesign, Canva, Adobe Photoshop. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet. Det är meriterande om du har kunskap i något web-system. te x WordPress.
För oss är det viktigt att Du är kreativ, positiv och är van vid att jobba i ett högt tempo. Som person är Du service-/sälj och kundorienterad och kan förmedla och kommunicera på ett enkelt såväl som professionellt sätt. Du har en stark drivkraft och ett stort engagemang för att arbete online. För att lyckas tjänsten måste Du kunna tala och skriva flytande på engelska & svenska.
Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré på mahlin.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!
Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.