Säljadministratör till Ängelholm/Helsingborg

Ansök till detta jobb

Kort om tjänsten

Älskar du sälj och administration, då har vi något till dig. Har du dessutom arbetat i Monitor, så ring mig, 042-17 66 05
Vår kund behöver en säljadministratör med start nästa vecka, dvs V. 28. Det är ett konsultuppdrag och för rätt person finns det chans för en vidare anställning hos kunden.
Arbetstiderna är kl. 08.00 -17.00.

Om verksamheten

Det är ett konsultuppdrag, så du blir anställd av Dreamwork och arbetar som konsult ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Du ska supportera deras säljare och ingå i ett team som idag är 5 stycken.
Dina arbetsuppgifter är bla:
– Support
– Hantera försäljningsorder.
– Kundkontakt både på mail och telefon
– Betalningar
– Se till att det är rätt pris och rätt avtal
– Rapportera in säljresultat
– Boka transporter
– och vanligt förekommande arbetsuppgifter

Din profil

För att trivas i rollen är du noggrann, engagerad, älskar administration och ordning och reda. I tjänsten ingår både interna och externa kontakter, det är därför viktigt att du gillar kundrelationer, är servicemedveten, har ett gott bemötande och tycker om att ge stöd och support.
Engelska och svenska i tal och skrift är ett krav, då dina närmsta kollegor är endast engelsktalande. De arbetar i Monitor, vilket är ett krav att du har erfarenhet ifrån.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Vänligen kontrollera dina uppladdade filer innan du skickar iväg din ansökan.

Du kan bifoga max 10 filer, vänligen försök igen med färre antal filer markerade.

Du kan bifoga max 10 filer (på totalt 40 MB). Har du problem att bifoga filer? Läs mer här

Du får en bekräftelse när din ansökan är mottagen - upplever du problem med att skicka in din ansökan kontakta info@dreamwork.se.

Tack så mycket - din ansökan är nu mottagen!
Tack så mycket - din ansökan är mottagen. För att vi ska kunna hantera din ansökan måste du komplettera med ditt CV. Vi har skickat ett mail med instruktioner - får du inte mailet titta i din skräppost eller kontakta oss på info@dreamwork.se.
Något gick fel - var vänlig och försök igen senare. Kvarstår problemet kontakta oss på info@dreamwork.se.

Företag
Dreamwork Scandinavia AB
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Ängelholm
Sista ansökningsdag
12 juli, 2020 (2 dagar kvar)
Ansök till detta jobb
Öka dina chanser att hitta rätt!?
Av alla miljoner CVn vi och våra konkurrenter har tillgång till finns det bara en person som passar bäst till just ditt jobb. Det är du!
Säljadministratör till Ängelholm/Helsingborg
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare. Därför ökar dina chanser att få en optimal arbetssituation, när du gör vårt personlighetstest.

Prata direkt med en erfaren
rekryteringskonsult.

Kontakta oss