Reservdelsadministratör/koordinator

Ansök till detta jobb

Kort om tjänsten

I denna roll ansvarar du för att hålla nära kontakt med alla kunder och dotterbolag för att uppdatera om order- och leveransstatus. Konsultuppdraget startar omgående och pågår augusti ut.

SÖKORD: administratör, support, kundservice, teknisk support

Om verksamheten

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av Dreamwork och uthyrd till Ecolean.

Mer om tjänsten

Du kommer vara ansvarig för supporten i den vardagliga funktionen till Ecolean Filling Lines kundtjänst samt orderhanteringen för reservdelar. Du får beställningen från Ecoleans dotterbolag eller kund, via telefon och mail sen ska du som administratör/koordinator ta emot ordern samt registrera och prissätta dessa i våra system. Vidare ansvarar du för att bevaka och följa upp hela kedjan från beställning till utförande, så att orderna levereras i tid.

Din profil

För att trivas i rollen behöver du ha erfarenhet av att arbeta med orderhantering, logistik och ERP-system. Meriterande är självklart om du har arbetat med teknisk support tidigare. Du brinner för service och är tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du trivs med att ge stöd och support såväl internt som externt. Du är flexibel och stimuleras av en vardag med högt tempo och snabba förändringar. Att prioritera i stressiga situationer ser du inte som en svårighet, tack vare ditt proaktiva och lösningsorienterade arbetssätt. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Vänligen kontrollera dina uppladdade filer innan du skickar iväg din ansökan.

Du kan bifoga max 10 filer, vänligen försök igen med färre antal filer markerade.

Du kan bifoga max 10 filer (på totalt 40 MB). Har du problem att bifoga filer? Läs mer här

Du får en bekräftelse när din ansökan är mottagen - upplever du problem med att skicka in din ansökan kontakta info@dreamwork.se.

Tack så mycket - din ansökan är nu mottagen!
Tack så mycket - din ansökan är mottagen. För att vi ska kunna hantera din ansökan måste du komplettera med ditt CV. Vi har skickat ett mail med instruktioner - får du inte mailet titta i din skräppost eller kontakta oss på info@dreamwork.se.
Något gick fel - var vänlig och försök igen senare. Kvarstår problemet kontakta oss på info@dreamwork.se.

Företag
Ecolean
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Helsingborg
Sista ansökningsdag
26 april, 2020 (26 dagar kvar)
Ansök till detta jobb
Öka dina chanser att hitta rätt!?
Av alla miljoner CVn vi och våra konkurrenter har tillgång till finns det bara en person som passar bäst till just ditt jobb. Det är du!
Sofia Wargenbrant
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare. Därför ökar dina chanser att få en optimal arbetssituation, när du gör vårt personlighetstest.

Prata direkt med en erfaren
rekryteringskonsult.

Kontakta oss