Denna annons har löpt ut

Receptionist & Office Coordinator

Kort om tjänsten

Vi söker en Receptionist/Office Coordinator för rekrytering till vår kund. Du kommer att agera receptionist med administrativa ärenden och även ingå i kontorets koordineringsteam bestående av dig, HR-chefen och kontorschefen. Du gör alltid ditt yttersta för att serva våra kunder med ett stort engagemang och triggas av att överträffa förväntningar på service. Dina arbetsuppgifter kan innefatta bland annat kundbemötande, administration, kontors & receptionsarbete och att ta emot inkommande samtal och mail från kunder, koppla vidare dem eller hjälpa dem på bästa sätt. Arbetsplatsen präglas av en stark sammanhållning, hög servicenivå och ett öppet arbetsklimat.

Tjänsten är förlagd på ett innovativt och snabbt växande spelföretag där du får möjligheten att påverka och bidra i arbets- och kontorsmiljön.

Sökord: Reception, Administration, Kundtjänst, kundservice, service, kundservicemedarbetare

Mer om tjänsten

I rollen kommer du ansvara för receptionen, mötesbokning, koordinering av besök, hantera mail & telefonkontakt, bemöta kunder, ge kundsupport och utföra administration. Du kommer också vara ansvarig för inköp av kontorsmaterial, fika/konferanslunch, boka utbildningar, hotell, taxi etc. I arbetet inkluderas administration och statistikrapportering i bl.a. Officepaketet.

Har du erfarenhet av liknande arbete i en B2B-miljö är det meriterande.

Din profil

Vi söker dig som har stort engagemang och ett naturligt intresse för kundservice och sociala relationer. Du gör alltid ditt yttersta för att serva våra kunder med ett stort engagemang och triggas av att överträffa förväntningar. Givetvis bidrar du med gott humör och energi till både kollegor och kunder. Som person är du servicemedveten, engagerad, prestigelös, nyfiken, lösningsfokuserad och trivs med att hantera flera parallella arbetsuppgifter. Det är meriterande med erfarenhet från serviceyrken men inget krav.

Din svenska är flytande och du har goda kunskaper i Engelska i såväl tal som skrift. Du har körkort B och gärna tillgång till egen bil.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.


Företag
Dreamwork
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Malmö
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.