Denna annons har löpt ut

Medarbetare till Helsingborgshems kundcenter.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som älskar att ha kundkontakt och alltid vill leverera kundservice med högsta kvalitet!

Kundcenter är en tillgänglig och tydlig kontaktväg in till Helsingborgshem. Varje dag hanterar de en stor mängd ärenden från befintliga och blivande kunder och det är viktigt att alla bemöts på ett positivt, professionellt och välkomnande sätt för att de ska få mycket nöjda kunder.

SÖKORD: kundservice, service, administration

Om verksamheten

Uppdraget är en del av vår konsultverksamhet där du kommer att vara anställd av Dreamwork och arbeta som konsult hos Helsingborgshem. Uppdraget startar omgående och varar minst till mitten av augusti.

Mer om tjänsten

Till Kundcenter vänder sig Helsingborgshems kunder med alla typer av boenderelaterade ärenden. Här tar de emot felanmälan och hjälper till i uthyrningsprocessen, tex med att besvara frågor om pågående intresseanmälningar och hur uthyrningen fungerar. De hjälper även sina kunder med val till bostaden när det är dags för underhåll och vid beställning av tillval. Andra förekommande arbetsuppgifter är att hantera bokningar av övernattningsrum och lokaler samt bemanna deras Infodesk och ta emot besök. De arbetar i flera olika kanaler, där telefon, mejl och chat är viktiga verktyg i kontakten med deras kunder. Tjänsten som medarbetare i Kundcenter innebär stor variation och där du tillsammans med dina kollegor hjälps åt för att ge bästa möjliga kundupplevelse.

Din profil

Vi söker dig som har:
• 3-årig gymnasieutbildning
• Eftergymnasial utbildning gärna med inriktning service eller fastighet alt motsvarande arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet av kundservicearbete
• Hög administrativ förmåga
• Goda datakunskaper
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Ett tredje språk är meriterande.

Vi söker dig som brinner för service och för att ge en bra kundupplevelse. Du är tillmötesgående, trygg i dig själv och har lätt för att skapa relationer.
För att trivas i rollen är du ansvarsfull och van att arbeta både självständigt och i team. Du är flexibel och har lätt att anpassa dig till olika förutsättningar samt förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.


Företag
AB HelsingborgsHem
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Helsingborg
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.