Dreamwork söker nu medarbetare till en kundtjänstavdelning. Arbetets omfattning är på 50% och arbetstiden är lagd så att man arbetar heltid de två första veckorna i månaden (vecka 1 är tiden 09.00-18.00 och vecka 2 är tiden 08.00-17.00), och det finns ingen möjlighet att göra ändringar i detta schema.
Placeringsort är Helsingborg.
I din roll på kundtjänstavdelningen ska du ringa till företagets kunder och påminna om betalningar som inte är gjorda, innan dessa skickas vidare till inkasso.
Detta ställer stora krav på din kommunikationsförmåga och förståelse för andra människor, samtidigt som du måste vara tydlig i vad som händer om fakturorna inte betalas.
Du måste kunna arbeta 50% enligt de ovan angivna tiderna.
För att trivas i rollen måste du ha gedigen livserfarenhet, och ha stor respekt för dina medmänniskor. Du är kommunikativ, har lätt för att uttrycka dig och tycker om att tala i telefon. Du har lätt för att samarbeta, är positiv av naturen och ser lösningar istället för problem.
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.
Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.