Denna annons har löpt ut

Kundtjänstmedarbetare /Administratör till spännande bolag

Kort om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en kundtjänstmedarbetare /administratör med start omgående! Tjänsten innebär anställning via oss på Dreamwork men uppdraget är hos kunden. Rollen är spännande och det krävs att du brinner för service i världsklass. Arbetstiderna är 8-17 måndag – fredag och tjänsten är heltid.

Mer om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare/ administratör så kommer du framförallt arbeta med inkommande samtal samt svara på mail. Du kommer att arbeta i kundens bokningssystem och se till att kunderna bokas ut på verkstäderna samt att de får bekräftelsemail när bokningen är gjord. Vidare arbetar du med administration samt till viss del med utgående samtal till de kunder som skickat in förfrågningar.

Din profil

Vi söker dig som brinner för service och älskar att prata med kunder i telefon. Du har tidigare arbetat inom kundservice, som receptionist eller liknande. Du har mycket god kommunikationsförmåga och är duktig som administratör. Som person är du lojal, har lätt för att lära dig nya system och är stresstålig. Du har goda kunskaper i Office-paketet.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor kontakta gärna Louise Gardell på louise.gardell@dreamwork.se.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.


Företag
Dreamwork
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Täby
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.