Denna annons har löpt ut

Kundservicemedarbetare inom försäkring

Kort om tjänsten

Har du ett genuint brinnande intresse för administration, kundservice och att tillfredsställa kunders behov? Har du kanske arbetslivserfarenhet av finans- och försäkringsvärlden? Vill du jobba i en trevlig atmosfär i ett team av härliga arbetskollegor? Då kan du vara den stjärna vi söker!

Vi söker nu positiva och drivna administratörer med praktisk erfarenhet, för framtida uppdrag inom vår konsultverksamhet i Stockholms-regionen.

Sökord: Kundtjänst, kundservice, service, bank, finans, bankjobb, ekonomi, customer service, administration, bankmedarbetare, backoffice, kundsupport.

Mer om tjänsten

Teamet ger enastående service till kunder via telefon och mail. I tjänsten ingår ett stort mått av service och kontakter med både befintliga och blivande kunder.

Som administratör organiserar och strukturerar du de ärenden du ansvarar för, du stöttar teamet i sedvanliga administrationsuppgifter och arbetar ständigt med ett fokus på en hög kvalité.

Exempel på arbetsuppgifter:
– Förberedelse och handläggning av ärenden.
– Vårda och förvalta externa kund- och leverenstörskontakter
– Kontrollering och säkerställande
– Sedvanlig administration och allmän stöttning inom avdelningen
Uppdraget är en del av vår konsultverksamhet där du kommer att vara anställd av Dreamwork och arbeta som konsult.

Genom Dreamwork erbjuds du en trygg anställning, en dedikerad konsultchef och givetvis en marknadsmässig lön, tjänstepension och semester. Du får också ett förmånligt friskvårdsbidrag.

Dreamwork har stort fokus på rätt personlighet, besök gärna vår hemsida och gör vårt test.

Din profil

För att trivas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet av administration och service. Du har kanske erfarenhet inom försäkringsbranschen eller har studerat inom ekonomi och juridik. Du är självständig i ditt arbete, tycker förändring är utvecklande och du är intresserad av nya utmaningar.

Du gillar att arbeta i högt tempo, är noggrann och kvalitetsorienterad. Du är kommunikativ och sätter ett högt värde på kundens positiva upplevelse.

Vidare tror vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och du räds inte av att ha många bollar

Du behärskar det svenska språket mycket väl i både tal och skrift och erfarenhet av Microsoft-office och andra datorprogram är meriterande, framförallt av Excel och Outlook.

För att bli framgångsrik hos oss är god service en självklarhet för dig. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att jobba i team men tar samtidigt eget ansvar för att driva dina egna ärenden.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.


Företag
Dreamwork
Antal platser
5 st
Område
Ekonomi & Finans
Plats
Stockholm
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.