Vi söker en kundservicemedarbetare för omgående start till vår kund i Helsingborg. Uppdraget är på 6 månader med chans till anställning hos kunden för rätt person.
Sökord: kundservice, kundtjänst, ordermottagning, orderadministratör
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att ha direkt kontakt med kunder över telefon.
Du kommer även att ta emot och släppa order samt hålla koll på avtal i samband med skeppning.
För att trivas i tjänsten behöver du kunna hålla många bollar i luften samtidigt och vara kvicktänkt.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservice och ordermottagning.
System- och datorvana är en fördel då du kommer att arbeta mycket i befintligt system hos kunden.
Kunderna finns utspridda över hela världen och därför är det viktigt att du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Gör gärna vårt test som finns på vår hemsida, dreamwork.se.
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.