Denna annons har löpt ut

Kontorskoordinator till internationellt företag i Köpenhamn

Kort om tjänsten

Du har vissa egna ansvarsområden men är också den som hjälper och stöttar där det behövs.
Du ser till att underlag är korrekta och att beräkningar och siffror stämmer.
Du är den första kontorets besökare möter och du är den som ser till att möten, resor, presentationer och evenemang fungerar.
Kort sagt: Du är serviceproffset och klippan som får kontoret att fungera!
Detta i en fantastisk kontorsmiljö 10 minuters promenad från Kastrup i Köpenhamn, där många språk blandas och där engelska är arbetsspråk.

Om företaget

Nordic Forum Holding är det centrala bolaget i Nordic Forum gruppen. Vi supporterar och leder våra dotterbolag, som är bildelsgrossister eller e-handelsföretag inom reservdelar, framförallt vad gäller globala inköp av reservdelar, gränsöverskridande logistiklösningar och en stark IT struktur. För mer info om Nordic Forum se www.nordicforum.dk

Mer om tjänsten

I denna tjänst blir du ansvarig för att dagarna på kontoret fungerar optimalt, att kontorsmaterial och kaffe finns hemma, att möten och resor fungerar mm. Du vet var kollegorna finns och ser till att frågor blir besvarade och att kontakter hamnar rätt.
Du hjälper dina kollegor med presentationer (i power point), har koll på var uppdateringar behöver göras och ser till att det blir gjort.
Du har också vissa administrativa ansvarsområden, t ex:
• hantera uppdatering av leverantörsbonusar (i excel)
• genomföra vissa beräkningar och göra underlag för offertarbete
• ansvara för uppdateringar på webben
• kontrollera fakturor och utgiftsunderlag

Din profil

Du älskar att ge service! Du gillar också att ha ett rörligt och flexibelt jobb där det hela tiden händer något och där du självständigt hittar lösningar.
Du har arbetat i Excel och Power Point, du har ett stort ordningssinne och du ser till att slutföra det du på börjat.
Att du talar, skriver och arbetar obehindrat på engelska är ett absolut krav. Om du dessutom kan arbeta på polska, tyska eller ett nordiskt språk är det ett plus.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.com med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 19 november. Tillträde enligt överenskommelse. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 040-660 12 17, alternativt lena.lillier@dreamwork.com

Om Dreamwork

Dreamwork är ett auktoriserat och ISO-certifierat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Lund, Växjö, Kristianstad och har huvudkontor i Helsingborg. Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag.

Dreamwork har ett nära samarbete med Linkedin och vi har över 14.000 relevanta följare på vår företagssida. Vi är först i Norden med att certifiera samtliga rekryterare och researchers i Lindedins Recruiter-modul. Det gör oss unika i kontakten med kunder och kandidater.


Företag
Nordic Forum Holding
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Malmö
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.