Kontorskoordinator / kundsupport

Ansök till detta jobb

Vi söker dig som trivs med arbetsuppgifter så som kontorsadministration, kundsupport, orderregistrering, inköp, transportbokningar och diverse vanliga förekomande uppgifter på ett kontor. Utöver dessa uppgifter kan det även bli aktuellt att du till viss del assistera företagets ekonomiansvarig, företrädesvis med definitivregistrering av fakturor och enklare ekonomiuppgifter. Tjänsten är en tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning och du anställs direkt hos Neptun och placering för tjänsten är på huvudkontoret i Helsingborg. Tjänsten är mellan 70-100%, beroende på dina önskemål.

Din profil

Du är en engagerad och servicemained person som gillar snabbt tempo och som kan arbetar självständig. Givetvis är det viktigt att du brinner för att serva företaget kunder och du tar ansvar för ditt arbete. Du driver ditt arbete och agerar proaktivt. Det är viktigt att du är kommunikativ, då du dagligen hanterar olika arbetsuppgifter och kontaktytor på företaget.
Du har erfarenhet från att arbetat med snarliga arbetsuppgifter och det är en stor fördel om du hunnit skaffa dig lite erfarenhet av ekonomiarbete och känner dig därmed trygg i att även hjälpa till med ekonomirelaterade uppgifter. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Neptun arbetar i Hogia och har du erfarenhet av det är det en meriterande. Du har goda datakunskaper och är en van användare av Excel. Vi vill gärna att du har körkort då det kan bli aktuellt att köra något ärende.

Ansökan

Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré på mahlin.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!

Vänligen kontrollera dina uppladdade filer innan du skickar iväg din ansökan.

Du kan bifoga max 10 filer, vänligen försök igen med färre antal filer markerade.

Du kan bifoga max 10 filer (på totalt 40 MB). Har du problem att bifoga filer? Läs mer här

Du får en bekräftelse när din ansökan är mottagen - upplever du problem med att skicka in din ansökan kontakta info@dreamwork.se.

Tack så mycket - din ansökan är nu mottagen!
Tack så mycket - din ansökan är mottagen. För att vi ska kunna hantera din ansökan måste du komplettera med ditt CV. Vi har skickat ett mail med instruktioner - får du inte mailet titta i din skräppost eller kontakta oss på info@dreamwork.se.
Något gick fel - var vänlig och försök igen senare. Kvarstår problemet kontakta oss på info@dreamwork.se.

Företag
NEPTUN
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Ekonomi & Finans
Plats
Helsingborg
Sista ansökningsdag
25 februari, 2020 (4 dagar kvar)
Ansök till detta jobb
Öka dina chanser att hitta rätt!?
Av alla miljoner CVn vi och våra konkurrenter har tillgång till finns det bara en person som passar bäst till just ditt jobb. Det är du!
Mahlin Glyré
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare. Därför ökar dina chanser att få en optimal arbetssituation, när du gör vårt personlighetstest.

Prata direkt med en erfaren
rekryteringskonsult.

Kontakta oss