Denna annons har löpt ut

Konsultkoordinator till Dreamwork Göteborg

Kort om tjänsten

Gillar du att vara spindeln i nätet?
Är du även serviceorienterad, noggrann och en serviceinriktad administratör ut i fingerspetsarna?

Då har vi en rolig roll för dig!

About the job

Om verksamheten

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Mer om tjänsten

Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad och administrativ roll där du stöttar flertalet personer i organisationen. Till rollen som konsultkoordinator söker vi dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och har lätt för att arbeta proaktivt i högt tempo med olika arbetsuppgifter parallellt.

Arbetet innehåller uppgifter så som:

• Administrera och se till att hela flödet i konsultprocessen följs från början till slut: registrera kandidater hos våra inköpare, screena CV för att matcha rätt uppdrag, schemalägga intervjuer.
• Ha ett tätt samarbete med Dreamworks konsultmäklare och konsultchefer för att få förståelse i vad teamet har för behov
• Närvara vid möten med MSP-teamet för att säkerhetsställa leveransen
• Finnas till som första linjestöd för alla konsultrelaterade frågor från konsulter och-eller andra inköpare.
• Sprida information till relevanta intressenter
• Säkerställa att konsultupphandlingsprocesserna följs och förbättras vid behov
• Arbeta proaktivt med hantering av konsulters kontrakt såsom förlängningar och dy.l.

Din profil

Vi ser att du har en utmärkt kommunikationsförmåga både i skrift och verbalt på både svenska och engelska samt att du har en hög IT-mognad. Tidigare erfarenhet av Intelliplan är mycket meriterande, men ej ett krav.
Eftersom rollen är bred med många kontaktytor, krävs att du har förmåga att kritiskt granska, analysera samt prioritera arbetsuppgifter så att arbetet blir utfört i rätt tid och med god kvalitet.

Personliga egenskaper:

• Administration kommer naturligt för dig
• Förmåga att förstå och möta dina intressenters perspektiv
• Gillar att arbeta i högt tempo med högt uppsatta mål
• God kommunikatör, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
• Har snabbt för att lära nytt
• Tycker om att arbeta självständigt och ta egna initiativ
• Tycka om s.k. ”multitasking”.

Kvalifikationer:

• Tidigare arbetat som administratör/koordinator
• Erfarenhet av eller intresse för konsulter och konsultavtal
• Erfarenhet av att arbeta med leverantörer både i Sverige och internationellt
• Systemvana

På Dreamwork lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontkta Petra Axvigg via petra.axvigg@dreamwork.se alt. 031-10 98 00


Företag
Dreamwork
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Göteborg
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.