Denna annons har löpt ut

Konsultansvarig till en mycket attraktiv arbetsgivare inom modebranschen!

Kort om tjänsten

Nu söker vi en kreativ och serviceinriktad Konsultansvarig med talang för koordinering och administration till en attraktiv arbetsgivare inom modebranschen, där du kommer att ansvara för bolagets IT-Konsulter i deras IT-Division.

Gillar du att vara spindeln i nätet? Är du även serviceorienterad, noggrann och lösningsorienterad? Då har vi en rolig roll för dig! Förutom god koordinerings- och administrativ kompetens är det viktigt att personen har god förmåga att uttrycka sig i både svenska och engelska samt att du behärskar Office-paketet.

Om verksamheten

IT divisionen levererar IT-lösningar till koncern globalt. Syftet är att utveckla och behålla lösningar för att på så sätt kunna leverera den bästa shoppingupplevelsen för kunder.

Sysselsättningsgrad: 100%
Location: Stockholm, Marievik
Period från: omgående eller överenskommelse – Period till: 2019-03-31 med möjlighet till förlängning

Mer om tjänsten

Exempel på arbetsuppgifter:
• Administrera hela konsultupphandlingsprocessen från början till slut: registrera jobbannonser, intervjuer, skapa konton, beställningsutrustning för nya konsulter
• Interagera med offshore-leverantörer angående resursuppfyllelse på operativ nivå i enlighet med divisionens leverantörsstyrningsmodell
• Vara första linjestöd för alla konsulterelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
• Hålla i veckomöten kring bemanningsplanering av konsulter.
• Jobba med resursplanering/bemanning/allokering för både anställda och konsulter på veckobasis.
• Introducera, följa upp och avsluta konsulter
• Avtalshantering
• Finnas till som första linjestöd för alla konsultrelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
• Kommunicera och samarbeta med centrala konsultinköp
• Tätt samarbete med personalansvariga chefer för att få förståelse i vad teamet har för behov
• Säkerställa att IT-avdelningens konsultupphandlingsprocess följs och förbättras vid behov
• Supportera interna beställare med övriga administrativa uppgifter

Din profil

Eftersom rollen är bred med många kontaktytor, krävs att du har förmåga att samarbeta med många personer och prioritera bland dina arbetsuppgifter så att arbetet blir utfört i rätt tid och med god kvalitet. I rollen som Konsultansvarig lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi tror att du är:
• En stjärna på administration
• Strukturerad och organiserad
• Kreativ och nytänkande
• Flexibel och förändringsbenägen
• Driven och leveranssäker
• En serviceinriktad, supporterande och positiv teamplayer
• Har mycket goda kunskaper i Excel och övriga Office 365 applikationer.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande med kunskaper i Sourcing relaterade frågor som planering och rekrytering samt erfarenhet av att arbeta med offshore, både mot leverantörer och konsulter. Har du dessutom erfarenhet från att arbeta på en IT-avdelning, med en hög nivå förståelse av roller och kompetenser i en IT-leverans, kan du vara stjärnan vi söker!

Ansökan

Ansök direkt via vår annons och skriv i det persoonliga brevet eller CV:t 2-4 meningar om varför du tror att du passar i rollen och svara på om du har den erfarenhet/kunskap som efterfrågas. Ange även information om gällande tillgänglighet.

About Dreamwork

We are People Management consultants. Instead of having a traditional recruitment and staffing agenda we work harder to match our candidates with our customers’ company culture. We have a close relationship with LinkedIn and our recruiters and researchers have certifications in the LinkedIn recruiter modul. Two times, we have been appointed as a Gasell company by Dagens Industri and have the same amount of times been nominated for EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork was founded in 2006 and we have delivered staff related services at over 130 cities in Sweden, from Kiruna in the north to Ystad in the south. We are ISO-certified according to ISO 900.


Företag
Dreamwork
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
HR
Plats
Stockholm
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.