Nu söker vi för kunds räkning en interimschef till ett uppdrag på en myndighet/ kommunal verksamhet i Alingsås.
Omfattning: 100%
Start: Omgående
Längd: 31 december med chans till förlängning
Du blir anställd av Dreamwork, alternativt kan det finnas möjlighet att fakturera från eget bolag.
Som processledare kommer vara med i processledningen inför bildandet av en ny enhet. Ytterligare processuppdrag kan tillkomma efter behov.
Kompetenskrav
• Socionomexamen eller motsvarande
• Chefserfarenhet, minst enhetschefsnivå
• Erfarenhet av socialtjänst
• Erfarenhet av personal-, budget- och verksamhetsansvar
• Erfarenhet av processledning
• Förmåga till god samverkan mellan kommun och region
• Krav om körkort (B)
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV! Urvalet sker löpande.
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.