Denna annons har löpt ut

Inköpshjälp/stöd till Lahega i Helsingborg.

Kort om tjänsten

Lahega söker inköpshjälp/stöd för ett heltidsuppdrag, ca 3-4 månader, till deras inköpsavdelning i Helsingborg. Arbetstiderna är 08.00 – 16.30 måndag – fredag. Start omgående.

Om företaget

Lahega är ett företag som har utvecklats genom ett gott lagarbete där varje insats haft betydelse. Det handlar om engagemang, delaktighet, öppen dialog och återkoppling.
Lahega arbetar med Trygg Kemi där man ständigt strävar mot att bli ännu bättre på att producera mer effektivt, använda förnybara råvaror och utveckla ännu fler hållbara produkter för att reducera kemins påverkan på miljö och hälsa. Genom innovativa lösningar som väl möter kundernas förväntningar är Lahega en naturlig samarbetspartner för effektiva helhetslösningar inom formulerad kemi.
I mitten av 2016 förvärvades Lahega Kemi av den börsnoterade konkurrenten North Chemical, och bildade koncernen NC Lahega. Samtliga huvudkontorsfunktioner finns i Helsingborg. Lahega har 100 anställda och en omsättning på 350 milj. varav 200 milj. inom området Fordon och Industri dit vi nu söker en Account Manager som ska arbeta inne på kontoret i Helsingborg.
Läs mer om Lahega på www.lahega.se

Mer om tjänsten

Du kommer att hjälpa avdelningen med inköp och avrop, dock inga prisförhandlingar. Däremot kommer du lägga order, säkerställa att produkterna levereras enligt överenskommelse, hantera leveransavvikelser, fakturor och prisavvikelser. Du kommer att ha ett nära samarbete med andra funktioner internt och med deras leverantörer externt.

Din profil

Vi söker dig som har utbildning och/ eller erfarenhet av operativt inköp och som kan jobba självständigt. För att trivas i denna roll behöver du ha vara flexibel och kommunikativ. Har du erfarenhet från Jeeves är det meriterande. Vi förutsätter att du kan uttrycka dig obehindrat i svenska och engelska, i både tal och skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

Vi på Dreamwork är People-Management-konsulter för människor och organisationer. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepeneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och finns på sju orter i Sverige med huvudkontoret i Helsingborg. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001 och under 2015 hade vi en tillväxt på 51%.


Företag
Lahega
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Marknad & Försäljning
Plats
Helsingborg
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.