Denna annons har löpt ut

Hyresadministratör med receptionsansvar.

Kort om tjänsten

Vi söker nu en hyresadministratör med receptionsansvar till en av våra kunder i Helsingborg. Konsultuppdraget börjar den 2/5 och varar i några månader.

SÖKORD: reception, administration, post, koordinator

Om verksamheten

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning där du kommer att vara anställd av Dreamwork och uthyrd till vårt kundföretag. Kunden har fina lokaler centralt i Helsingborg.

Mer om tjänsten

I rollen som hyresadministratör kommer du att ha växel- och receptionsansvar där du tar emot felanmälningar från hyresgäster och besökare till kontoret. Du har en koordinerande roll där några av dina arbetsuppgifter är att köpa in kontorsmaterial, posthantering, dokumentation och arkivering av handlingar. Du kommer även att vara dina kollegor behjälplig med hyresadministration där förekommande uppgifter kan vara att upprätta hyreskontrakt och vara behjälplig i hyresgästfrågor.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom administration, kundsupport eller reception. Du har en fullgjord gymnasieutbildning med ett stort stort intresse för fastighetsbranschen. Som person är du både lättlärd och intresserad av att ta dig an nya utmaningar.

För att trivas i rollen är du en person som är van vid att ge god service och kan arbeta såväl självständigt som i en grupp. Du är flexibel, strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du har B-körkort.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.


Företag
Dreamwork Scandinavia AB
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Helsingborg
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.