Denna annons har löpt ut

Handläggare till Internationellt bolag

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en handläggare till backofficeavdelning för ett stort bolag i Södertälje. Tjänsten är heltid och arbetstiderna är 8.00 – 16.45 med start omgående.
Du blir anställd som konsult via oss på Dreamwork.

Mer om tjänsten

Du kommer att ingå i ett team som arbetar backoffice. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att hantera inkommande ärenden via mail och via vår kunds affärssystem.
Du kommer att arbeta i flertalet olika system och du kommunicera med kunderna både via mail och telefon. Kunden har ett flexibel och modernt kontor/arbetssätt där möjlighet till visst distansarbete finns.

Din profil

Vi söker dig med minst gymnasieexamen och som tidigare arbetat liknande arbetsuppgifter. Du är en duktig administratör som är van att hantera kunder på ett professionellt sätt. Det är även viktigt att du är en flexibel och strukturerad person som med lätthet kan samarbeta med dina kollegor. Vi ser även att du gillar att ta ansvar och har förmågan att snabbt ta dig an nya arbetsuppgifter. Som person är du positiv och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Du ska ha en stark kommunikativ förmåga och formulera dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet från bilbranschen.

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.


Företag
Dreamwork
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Södertälje
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.