Handläggare till Internationellt bolag

Ansök till detta jobb

Kort om tjänsten

Vår kund är i behov av en konsult för uppdrag på heltid i 6–12 månader.

Arbetsuppgifterna består av att hjälpa deras kunder över telefon och mail gällande administrationen av deras fordonspark. Frågorna kan röra exempelvis förmånsvärden, rapporter och assistans i kundens webbportal.

Utöver support så ingår även implementation av nya kunder. Det innebär bland annat informationsinhämtning såsom kontoplaner, fakturastruktur och beställning av filialnummer.

Mer om tjänsten

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av:
· Administration av avtal
· Telefon- och mailsupport till bilansvariga, löneadministratörer och ekonomipersonal
· Mailkontakt med övrig intern personal
· Skapa och administrera rapportprenumerationer
· Skapa och utreda löneunderlag
· Informationsinhämtning och administration gällande implementation av ny kund
· Telefon- och mailkontakt med försäkringsbolag
· Telefon- och mailkontakt med andra leasingbolag

Din profil

Vi söker någon som har minst gymnasieexamen och erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration.

Erfarenhet av bilfinansiering eller tidigare arbete inom biladministration är meriterande.
God kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Även goda datorkunskaper krävs och då främst Excel.

Din personlighet är:
· Noggrann, flexibel och kommunikativ
· Serviceinriktad med en administrativ kompetens.
· Förmåga att prioritera och genomföra
· Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till våra kunder
· Samarbetsförmåga
· Lösningsfokuserad
· Lättlärd
· Ansvarstagande
· Självgående
· Strukturerade/organiserad

Ansökan

Välkommen att ansökan genom att följa länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Vänligen kontrollera dina uppladdade filer innan du skickar iväg din ansökan.

Du kan bifoga max 10 filer, vänligen försök igen med färre antal filer markerade.

Du kan bifoga max 10 filer (på totalt 40 MB). Har du problem att bifoga filer? Läs mer här

Du får en bekräftelse när din ansökan är mottagen - upplever du problem med att skicka in din ansökan kontakta info@dreamwork.se.

Tack så mycket - din ansökan är nu mottagen!
Tack så mycket - din ansökan är mottagen. För att vi ska kunna hantera din ansökan måste du komplettera med ditt CV. Vi har skickat ett mail med instruktioner - får du inte mailet titta i din skräppost eller kontakta oss på info@dreamwork.se.
Något gick fel - var vänlig och försök igen senare. Kvarstår problemet kontakta oss på info@dreamwork.se.

Företag
Dreamwork
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Södertälje
Sista ansökningsdag
29 oktober, 2021 (3 dagar kvar)
Ansök till detta jobb
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.