Sökord: Administration, administratör, kundtjänst, service
Vi söker nu en administratör till en av våra kunder i Helsingborg. Uppdraget är en del av vår konsultverksamhet där du kommer att vara anställd av Dreamwork och uthyrd till vår kund. Omfattningen är heltid och beräknas starta omgående.
Tjänsten infattar administrativa uppgifter och en viss kundkontakt via telefon. Arkivering, hantering av påminnelser och krav samt upplägg av betalningsplaner till kund förekommer vanligen.
Du som söker tjänsten är noggrann och uppskattar administrativa uppgifter, har telefonvana och gärna erfarenhet av kundtjänst.
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.