Ett spännande, längre uppdrag för dig som är ekonomiassistent och vill ha en ny utmaning i ett expanderande bolag. Tjänstens omfattning är 70-80%, med möjlighet att gå upp till 100% i ett senare skede.
Du kommer att vara anställd av Dreamwork och arbeta som konsult hos vår kund.
Du kommer att arbeta med löpande bokföring, avstämningar, moms och kvartalsrapportering. Beroende på erfarenhet och utbildning kan tjänsten komma att innehålla fler uppgifter inom ramen för en ekonomiavdelning.
Observera att tjänsten är på 70%.
Vi söker dig som antingen har längre erfarenhet av att ha arbetat med samma typ av uppgifter tidigare, eller om du har adekvat utbildning men kortare erfarenhet och en vilja att lära.
Som person är du noggrann och strukturerad och har lätt för att samarbeta. Du är nyfiken, gör gärna det lilla extra som behövs, och bidrager till en bra stämning.
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.