Denna annons har löpt ut

Driven ordermottagare sökes till ett av nordens ledande Bageri!

Kort om tjänsten

Ditt ansvarsområde kommer att innefatta order, koordinering med leverantörer och säljare samt analyser i Excel. Du kommer att sitta i ett team med högt i tak och vi hoppas att även du kan vara med och bidra till en positiv stämning på kontoret. En förekommande arbetsuppgift är att vägleda dina kunder när en order inte gått igenom. Då bör du se över tillgänglighet och se till att beställningen går igenom. I denna roll krävs det ett stort ansvar och noggrannhet samt en kundservicekänsla. Utöver ovanstående kommer även dina arbetsuppgifter att inkludera bland annat att:

Om verksamheten

KVALITET – OMTANKE – VÄXTKRAFT

Originalbagarn AB (publ) är ett svenskt EMV-bageri som har sina rötter i Lockarps Bageri och Växjöbagarn. Vi riktar oss mot stora aktörer vilka under eget varumärke förser marknaden med våra bröd av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Verksamheten är aktiv sedan många decennier och grundar sig i kvalitet och tradition, men strävar ständigt mot utveckling och förnyelse.

Vi har tre produktionsanläggningar, i Växjö under namnet Originalbagarn i Växjö AB, i Nynäshamn under namnet Originalbagarn i Nynäshamn AB och i Omne under hamnet Originalbagarn i Höga Kusten AB. Vårt huvudkontor ligger vid bageriet i Nynäshamn.

I våra produktionsanläggningar har vi hela elva produktionslinjer för allt från lösbakat och formbakat till stansat, kaffebröd och plåtbakat. Totalt jobbar vi idag under 60 baktimmar per dygn och producerar dagligen runt 50 ton färdiga produkter.

Mer om tjänsten

Dina huvudsysslor och ansvarområden innefattar:

• Registrera ordrar
• Säkerställa produkternas tillgänglighet samt behov hos kund
• Ha daglig kontakt med leverantörer och säljare
• Dagligt arbete i Excel

Din profil

• Erfarenhet av att arbeta inom order och service
• Trivs i att ge service och arbeta i team
• Talar och skriver flytande Svenska och Engelska
• Goda kunskaper i Excel

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.


Företag
Nynäsbageriet AB
Antal platser
1 st
Område
Administration
Plats
Nynäshamn
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.