Denna annons har löpt ut

Ansvarig för mySafetys kvalitetsarbete

Kort om tjänsten

Hos mySafety Försäkringar är kundupplevelsen i fokus. Det innebär att vi ständigt arbetar med kvaliteten i samtalet med våra kunder. Vi söker nu en senior, engagerad och processinriktad ansvarig för mySafety Försäkringars kvalitetsarbete, som vill leda och utveckla detta arbete. I denna roll har du personalansvar och du rapporterar direkt till chefen för Produkt & Verksamhetsstöd.

Om verksamheten

I en värld där både samhälls- och samtalsklimatet blir allt hårdare kämpar vi för de som inte själva kan eller orkar det. Vi tar upp kampen mot den brottslighet som organiserat bedriver sin verksamhet över nätet men också mot det näthat som drabbar såväl unga som vuxna, kända som okända. Vi vill att du ska känna dig trygg på nätet. Vare sig det handlar om att slutföra ett köp eller att lägga upp en bild på sociala medier. Vi finns för att du ska kunna leva ditt bästa liv på nätet. Ett liv utan hot, hat, kränkningar, kapningar eller stölder. Vi är mySafety Försäkringar.

Mer om tjänsten

I din roll är du ytterst ansvarig för att driva kvalitetsarbetet framåt och ta fram innovativa lösningar och processer för att kontinuerligt utveckla företagets kvalitetsarbete. Rollen innefattar att kvalitetssäkra utgående och inkommande samtal på våra Kundservice- och TM-avdelningar för att säkerställa att satta regler och att god samtalsetik följs; handlägga kundklagomål; kvalitetssäkra utbildning och samtalsmanus; samt ansvara för olika möten och forum gällande kvalitet, där fler avdelningar kan vara inblandade. Ditt ansvarsområde innefattar även skriftlig och muntlig återkoppling till berörda chefer.

Din profil

Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av kvalitetsarbete med förbättringsfokus gärna ifrån en telemarketingverksamhet eller kundservice. Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat med verksamhetsutveckling i någon form.

För att nå framgång i rollen har du en god förståelse för vad som skapar framgångsrik försäljning och kundnöjdhet och du drivs av att ditt arbete är en viktig del av mySafetys kvalitetsmål. Du motiveras av att genomföra förbättringar inom kvalitetsområdet och har en god förmåga att omvandla insikter till strategier. I den här rollen kommer särskild vikt läggas vid förmågan att arbeta proaktivt och strategiskt med kvalitetsförbättringsarbetet på företaget. Som person förväntas du även ha en hög integritet och auktoritet samtidigt som du är ödmjuk och inger förtroende. Du trivs med att prata inför större grupper och har en stor fallenhet för att kommunicera din vision. Genom ditt engagemang och tydlighet får du med dig dina medarbetare och övriga verksamheten.

Ansökan

mySafety Försäkringar är ett framgångsrikt företag som präglas av framåtanda och stor gemenskap. Det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och mår bra och vi satsar därför på olika typer av personalförmåner och gemensamma aktiviteter, så som flexibla arbetstider, inspirerande föreläsningar, workshops, kickoffs och marknadsmässig lön. Vi sitter i moderna lokaler ett stenkast från Gärdets tunnelbanestation.

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.


Företag
MySafety
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Chef
Plats
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.