Till en av våra kunder söker vi en administratör / ekonomiassistent på 50%, med tillträde omgående. I dagsläget är det inte klart hur långt uppdraget blir, men det kan bli ett längre uppdrag.
Placeringsort är Helsingborg.
Du kommer att vara anställd hos Dreamwork och arbeta som konsult hos vår kund.
I din roll som administratör ska du bla sköta tidredovisningen, hantera enklare ekonomiuppgifter och hjälpa till på kontoret med andra administrativa uppgifter.
Du måste ha erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna med lite ekonomi. Du har lätt för att sätta dig in i nya system, och du har lätt för att samarbeta med andra.
Som person är du noggrann och tar egna initiativ. Du är självgående och gillar ordning och reda.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Bil och körkort är ett krav.
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare.