Denna annons har löpt ut

Administrativ assistent till försäljningsteam!

Kort om tjänsten

Vill du arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö? För kunds räkning söker vi nu en ambitiös administratör! Kunden är ett internationellt bolag inom bilbranschen.
Uppdragets start är i slutet av januari.

Om verksamheten

Internationellt bolag inom bilbranschen. Här får du chans att arbeta i en inspirerande miljö med högt tempo!

Mer om tjänsten

Rollen innebär att du supporterar försäljningsteamet med varierande administrativa uppgifter. Uppdraget sträcker sig i ca 6-8 månader.

Arbrtsuppgifter:
– Ansvara för den gemensamma inkorgen och hjälpa till att besvara frågor kring kalkyler och månadskostnader
– Administration kring ramavtal
– Administration kring implementering av nya kunder (dokumentation, uppföljning, kontoplaner m.m)
– Övriga administrativa uppgifter

Din profil

Utbildningskrav:
– Gymnasieutbildning

Erfarenhetskrav:
– Bakgrund från bilbranschen
– Goda kunskaper i Excel är viktigt

Utöver detta ser vi även att du är en kommunikativ, strukturerad, noggrann och serviceminded person.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor kontakta gärna Clara Åström på clara.astrom@dreamwork.se.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.


Företag
Dreamwork
Anställningstyp
Heltid
Antal platser
1 st
Område
Marknad & Försäljning
Plats
Södertälje
Sista ansökningsdag
Ansökningstiden har passerat
Ansökningstiden har passerat
Öka dina chanser att hitta rätt!?
Av alla miljoner CVn vi och våra konkurrenter har tillgång till finns det bara en person som passar bäst till just ditt jobb. Det är du!
Clara Åström
För oss är det personligt.

Vi vill veta vem du är. Mer utförligt än den du beskriver i ditt CV. Rätt erfarenhet och kompetens är så klart viktigt, men inte alltid tillräckliga meriter för att passa in i det lag som en arbetsplats utgör. Erfarna rekryterare vet att de flesta kan tillgodogöra sig kunskaper, men att göra om sin personliga karaktär är betydligt svårare. Att du passar in är en betydligt viktigare framgångsfaktor både för dig och din framtida arbetsgivare. Därför ökar dina chanser att få en optimal arbetssituation, när du gör vårt personlighetstest.

Prata direkt med en erfaren
rekryteringskonsult.

Kontakta oss