Senior Coordinator till Sipla Nordic AB
Dina ansvarsområden:
Som Senior Coordinator hos Sipla Nordic AB i Helsingborg kommer du att vara en betydelsefull del av företagets organisation. Du kommer vid behov att vara behjälplig kundsupport och räkna på och offerera kunderna samt säkerställa att deras förfrågningar hanteras. Kundnöjdhet är en central del av verksamheten och du kommer att spela i att säkerställa att kunderna är nöjda. Vid behov kommer du även vara behjälplig med ekonomirelaterade uppgifter så som fakturering, orderbehandling, certifikater etc. Vidare kommer du att bistå med diverse olika administrativa uppgifter, allt ifrån hantering av leverantörer till frågor rörande fastigheten.
Krav och kvalifikationer:
För att vara framgångsrik i rollen som Senior Coordinator hos Sipla Nordic AB förväntar vi oss att du har gedigen erfarenhet av liknande arbete inom kundsupport, kopplat till export inom ett handelsföretag, gärna med egen produktion. Du har en stark känsla för service, du är noggrann och har god erfarenhet av att räkna på affärer och du har ett mycket bra siffersinne och ett logiskt tänkande.
Vidare har du förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och prioritera arbetet effektivt.
Som person är du självständig, har ett starkt driv och initiativförmåga. Du är trygg i dig själv och har skinn på näsan.
Utomordentliga kommunikationsfärdigheter, både i tal och skrift på svenska och engelska och meriterande om du kan tyska. Du har goda kunskaper i Office-paketet, inklusive Word, Excel och Outlook.
Om oss:
Sipla Nordic AB är en ledande aktör inom branschen och har ett starkt fokus på att leverera högkvalitativa produkter och enastående kundservice. Vi är på jakt efter en passionerad och självgående Senior Coordinator som vill vara en del av vårt team. Som Senior Coordinator kommer du att ha en mångsidig roll som innebär att hantera kundsupport och ta ansvar för en mängd kontorsrelaterade uppgifter. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har vad som krävs, är det här en spännande möjlighet för dig.
Vad vi erbjuder:
Vi erbjuder en arbetsmiljö där du kommer att ha möjlighet att växa och utvecklas. Du kommer att arbeta i ett team som värderar din insats och prestationer. Dessutom erbjuder vi konkurrenskraftiga förmåner och möjligheter till fortbildning och utveckling.
Om du tror att du är rätt person för denna roll och är redo att ta din karriär till nästa nivå, ser vi fram emot att höra från dig. Ansök genom att skicka ditt CV och ett personligt brev snarast möjligt då vi arbetar med löpande urval.
Ansökan:
Tycker du att detta låter intressant söker du tjänsten via vår hemsida Dreamwork.se, sök gärna så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor kan du kontakta rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré på telefon 0703774539 eller mail mahlin.glyre@dreamwork.se
Välkommen med din ansökan!
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.
Mahlin Glyré
Rekryteringsspecialist