Receptionist/växel till statlig myndighet i Uppsala
Nu söker vi för ett konsultuppdrag en serviceinriktad receptionist/telefonist till en av våra statliga myndigheter i Uppsala.
Omfattning: Deltid 75%
Start: Början av november
Längd: ca 5 månader, eventuellt längre.
Du blir anställd av Dreamwork men kommer att arbeta ute hos vår kund i Uppsala.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetsuppgifter
I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;
• Ge informationsservice till kunder och medarbetare
• Ta emot besökare och bud
• Vara behjälplig med myndighetens behov av service (exempelvis inom bokning, kopiering, inköp eller registrering)
• Arbete med myndighetens telefonservice (t.ex. koppla samtal, beställa samtal, flytta anknytningar och ordna telefonkonferenser)
• Lägga in ny information i växelns minnesfunktion.
Vem är du?
För att vara aktuell för rollen behöver du uppfylla nedan kriterier:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Meriterande om du har erfarenhet av:
- Växelsystem: TRIO (Tele2)
- Besökssystem: VisitLog
Eller
- Växelsystem: InAttend
- Besökssystem: Visit
Om verksamheten
Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken i annonsen. Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen!
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.
Jörgen Piontek
Kundansvarig säljare