Ordermottagare 50%

Placering: Helsingborg

Dreamwork Scandinavia  AB logotyp

Ordermottagare 50%

Sista ansökningsdag har passerat

Kort om tjänsten

Med start omgående söker vi en ordermottagare på 50%, för ett uppdrag på ca två månader. Arbetstiderna är 08.00-12.00 och placeringsort är Helsingborg.

Om verksamheten

Du kommer att vara anställd hos Dreamwork, och arbeta som konsult hos vår kund.

Mer om tjänsten

I arbetsuppgifterna ingår:
– hantera och administrera inkommande kundorder, via telefon och mail
– kontakt med kunder för att informera om orderstatus, uppdatera prislistor och se till att de är korrekta
– fakturering
– övriga administrativa uppgifter som kan förekomma på avdelningen

Din profil

Du måste har arbetat med ordermottagning tidigare, och ha god systemvana. Som person är du noggrann, service-minded och har lätt för att kommunicera.
Du behärskar svenska i tal och skrift, och har god datavana.

Observera att tjänsten är på 50%, med start omgående.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Auktoriserat RekryteringsföretagAuktoriserat BemanningsföretagAuktoriserat Omställningsföretag