Kundservicemedarbetare - 1 st Line

Placering: Härryda

Blomsterlandet logotyp

Kundservicemedarbetare - 1 st Line

Sista ansökningsdag har passerat

Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning

Blomsterlandet har påbörjat en spännande digitaliseringsresa framåt och vi behöver förstärka vår organisation med ytterligare en kundservicemedarbetare.
Vi söker dig som är genuint serviceminded, ordningsamt lagd samt som har tidigare erfarenhet från kundservice.

Om verksamheten

Blomsterlandet är en svensk kedja med 64 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. Vi har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård, som buketter, arrangemang och accessoarer till vardag och fest. Dessutom är vår e-handel öppen dygnet runt.

Genom en kombination av kunskap, service, inspiration och högt engagemang erbjuder Blomsterlandet ett prisvärt utbud med hög kvalitet där endast fantasin sätter gränserna.

Vi köper direkt från odlaren utan onödiga mellanhänder och i möjligaste mån svenskodlade växter från din närhet.

Välkommen till ett riktigt Blomsterland!

Din profil

Vi söker dig som som har erfarenhet kundservicearbete och då gärna från E-handel, vilket dock inte är ett krav.
För att lyckas bra i denna roll behöver du, förutom att hantera svenska obehindrat i tal och skrift;
• Vara lösningsorienterad och serviceminded.
• Gillar att jobba mot uppsatta mål.
• Ha ett genuint intresse för branschen.
• Ha en god datorkunskap och gärna arbetat i olika system.
• Vara en person som tycker om utmaningar samt att skapa struktur och hjälpa till.

Som person tror vi att du, precis som vi, är positivt lagd, strukturerad och ordningsam.

Mer om tjänsten

Blomsterlandets målsättning är att vara det ledande varumärket inom växter och trädgårdstillbehör. Som kundservicemedarbetare hos oss arbetar du med att stärka relationen med kunden genom snabb, personlig och relevant kommunikation för att ge den bästa servicen för att kunden ska vilja återkomma.

Befattningen huvudsakliga arbetsinnehåll:

• Ärendehantering
-Besvara och hantera samtal och ärenden i alla våra servicekanaler inklusive support för butikerna.
-Telefon, chatt samt mailsupport
-Ha kontakt med olika partners/leverantörer.
-Utveckla och förbättra våra servicekanaler.
-Bidra till att samspel med olika avdelningar hålls levande och aktiva.

Arbetet sker på plats på huvudkontoret i Mölnlycke

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Dreamwork.
Ansök tjänsten på www.dreamwork.se där du registrerar CV och personligt brev. Urval sker löpande.
Har du frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Petra Axvigg.

Välkommen med din ansökan!

Sök denna tjänsten nu

 

 

Vänligen kontrollera dina uppladdade filer innan du skickar iväg din ansökan.

Du kan bifoga max 10 filer, vänligen försök igen med färre antal filer markerade.

Du kan bifoga max 10 filer (på totalt 40 MB). Du kan ansöka utan att ladda upp filer såsom CV och personligt brev, skickar du in din ansökan utan att bifoga filer kommer du att få information via e-post om hur du kompletterar din ansökan.

Du får en bekräftelse när din ansökan är mottagen - upplever du problem med att skicka in din ansökan kontakta info@dreamwork.se.

Tack så mycket - din ansökan är nu mottagen!
Tack så mycket - din ansökan är mottagen. För att vi ska kunna hantera din ansökan måste du komplettera med ditt CV. Vi har skickat ett mail med instruktioner - får du inte mailet titta i din skräppost eller kontakta oss på info@dreamwork.se.
Något gick fel - var vänlig och försök igen senare. Kvarstår problemet kontakta oss på info@dreamwork.se.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.

Porträttfoto Petra Axvigg

Petra Axvigg
Upphandlingskonsult

076 - 167 64 47

ISO 9001Auktoriserat RekryteringsföretagAuktoriserat BemanningsföretagAuktoriserat Omställningsföretag