
Kundserviceassistent till Helsingborg.
Vi söker för kunds räkning en kundserviceassistent som kan börja omgående. Konsultuppdraget börjar omgående och sträcker sig t.om. 2/9 2022.
SÖKORD: kundservice, kundsupport, service, ärendehanteringssystem
Om verksamheten
Du blir anställd av Dreamwork och arbetar som konsult hos vår kund i Helsingborg.
Din profil
Vi söker dig som älskar kundservice, som har erfarenhet av kvalificerat kundservicearbete och vana av att arbeta i ett ärendehanterings-/affärssystem. För att trivas i rollen ser vi att du är utåtriktad, lättlärd, strukturerad och har en naturlig känsla för service. Dessutom är du målmedveten och kommunikativ och trivs med att arbeta med telefonen som främsta redskap. Svenska i tal och skrift är ett krav.
Mer om tjänsten
Som kundserviceassistent kommer du att ta emot kundärenden per mail och telefon. Din uppgift är dels att utföra själva ärendet i kundens affärssystem men även att lägga beställningar, hantera reklamationer eller utföra ändringar i kundens abonnemang.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.

Anna Karlsson
Konsultchef