
Företagsadministratör
Om verksamheten
Sökord: Administration, administratör, kundtjänst, service
Vi söker nu en administratör till en av våra kunder i Helsingborg. Uppdraget är en del av vår konsultverksamhet där du kommer att vara anställd av Dreamwork och uthyrd till vår kund. Omfattningen är heltid och beräknas starta omgående.
Mer om tjänsten
Tjänsten infattar administrativa uppgifter och en viss kundkontakt via telefon. Arkivering, hantering av påminnelser och krav samt upplägg av betalningsplaner till kund förekommer vanligen.
Din profil
Du som söker tjänsten är noggrann och uppskattar administrativa uppgifter, har telefonvana och gärna erfarenhet av kundtjänst.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.