
Dreamwork söker ekonomiassistenter
Kort om tjänsten
För uppdrag inom vår konsultverksamhet i Stockholm söker vi fler duktiga ekonomiassistenter.
Mer om tjänsten
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att ansvara för kund- och eller leveranstöreskontra, löpande bokföring, exempelvis avstämningar etc. Du bör ha erfarenhet från något större affärssystem samt erfarenhet av Officepaketet, främst Excel. Viktigt är att du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Din profil
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat som ekonomiassistent. Du är noggrann, strukturerad och van vid ett högt tempo. Du lägger vikt vid goda relationer, är social och har lätt att lära dig nya uppgifter. Du är inte rädd för nya utmaningar och trivs att arbeta både självständigt och i team.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida dev.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Annika Sjöberg via e-post: annika.sjoberg@dreamwork.com
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.