
Administratör till myndighet i Norrköping
Vi söker för kunds räkning en administratör till Myndighet i Norrköping. Uppdraget är heltid och utförs på plats hos kund. Arbetstiderna är 8-17 måndag – fredag. Starten är 1 juni och uppdraget sträcker sig 6 månader framåt med chans till förlängning.
Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens. Du har minst ett års arbetslivserfarenhet från likande arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift.
Meriterade är om du arbetat i Procapita som är ett administrativt systemstöd.
Som person är du noggrann, lojal och har hög integritet. Du är en person som brinner för service och administration.
Mer om tjänsten
Som administratör så blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter att registrera inkommande information. Informationen som ska registreras kommer i huvudsak via mail och post. Du kommer att sköta administrativa uppgifter enligt myndighetens rutiner. Du kommer assistera och ge service till flera personer inom myndigheten. Du kommer ingå i ett team med två andra administratörer på avdelningen.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Notera den korta svartiden.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.

Louise Gardell
Affärsområdeschef