
Administratör till internationellt bolag
För kunds räkning söker vi nu en handläggare med start omgående! Tjänsten innebär anställning via oss på Dreamwork men uppdraget är hos kunden. Rollen är spännande och det krävs att du brinner för service och administration i världsklass. Arbetstiderna är 8-17 måndag – fredag och tjänsten är heltid. Uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning.
Din profil
Vi söker dig som har ekonomiskt utbildning med minst gymnasieexamen och arbetslivserfarenhet från en liknande administrativ tjänst. Vi ser gärna att du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration.
Du behöver även ha goda datakunskaper och god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Personliga egenskaper:
• Noggrann, flexibel och kommunikativ
• Serviceinriktad med en administrativ kompetens
• Förmåga att prioritera och genomföra
• Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till våra kunder
• Samarbetsförmåga
• Lösningsfokuserad
• Lättlärd
• Ansvarstagande
• Självgående
• Strukturerad/ organiserad
Mer om tjänsten
Som handläggare på Fleet Administration får du möjlighet till att lära dig utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Teamet som är Fleets back-office ansvarar i huvudsak för:
-Avrop och aktivering av nya bilfinansieringsavtal
-Avslut av bilfinansieringsavtal, skapande av lösenofferter
-Bestridanden av skadedebiteringar och frågor rörande testprotokoll
-Kontering av leverantörers fakturor samt kontakt med leverantörer
-Hantering av förfallna fodringar, besiktningskallelser, filinläsningar
-Ändringar av befintliga bilfinansieringsavtal samt hantering av drivmedelskort
-Fakturering (Fleet kunder) och därtill förberedande uppgifter
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor kontakta gärna Louise Gardell på louise.gardell@dreamwork.se
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.

Louise Gardell
Affärsområdeschef