Administratör till internationellt bolag

Placering: Södertälje

Dreamwork Scandinavia AB logotyp

Administratör till internationellt bolag

Sista ansökningsdag har passerat

Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning

För kunds räkning söker vi nu en handläggare med start omgående! Tjänsten innebär anställning via oss på Dreamwork men uppdraget är hos kunden. Rollen är spännande och det krävs att du brinner för service och administration i världsklass. Arbetstiderna är 8-17 måndag – fredag och tjänsten är heltid. Uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning.

Din profil

Vi söker dig som har ekonomiskt utbildning med minst gymnasieexamen och arbetslivserfarenhet från en liknande administrativ tjänst. Vi ser gärna att du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration.
Du behöver även ha goda datakunskaper och god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Personliga egenskaper:
• Noggrann, flexibel och kommunikativ
• Serviceinriktad med en administrativ kompetens
• Förmåga att prioritera och genomföra
• Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till våra kunder
• Samarbetsförmåga
• Lösningsfokuserad
• Lättlärd
• Ansvarstagande
• Självgående
• Strukturerad/ organiserad

Mer om tjänsten

Som handläggare på Fleet Administration får du möjlighet till att lära dig utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Teamet som är Fleets back-office ansvarar i huvudsak för:

-Avrop och aktivering av nya bilfinansieringsavtal
-Avslut av bilfinansieringsavtal, skapande av lösenofferter
-Bestridanden av skadedebiteringar och frågor rörande testprotokoll
-Kontering av leverantörers fakturor samt kontakt med leverantörer
-Hantering av förfallna fodringar, besiktningskallelser, filinläsningar
-Ändringar av befintliga bilfinansieringsavtal samt hantering av drivmedelskort
-Fakturering (Fleet kunder) och därtill förberedande uppgifter

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor kontakta gärna Louise Gardell på louise.gardell@dreamwork.se

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Sök denna tjänsten nu

 

 

Vänligen kontrollera dina uppladdade filer innan du skickar iväg din ansökan.

Du kan bifoga max 10 filer, vänligen försök igen med färre antal filer markerade.

Du kan bifoga max 10 filer (på totalt 40 MB). Du kan ansöka utan att ladda upp filer såsom CV och personligt brev, skickar du in din ansökan utan att bifoga filer kommer du att få information via e-post om hur du kompletterar din ansökan.

Du får en bekräftelse när din ansökan är mottagen - upplever du problem med att skicka in din ansökan kontakta info@dreamwork.se.

Tack så mycket - din ansökan är nu mottagen!
Tack så mycket - din ansökan är mottagen. För att vi ska kunna hantera din ansökan måste du komplettera med ditt CV. Vi har skickat ett mail med instruktioner - får du inte mailet titta i din skräppost eller kontakta oss på info@dreamwork.se.
Något gick fel - var vänlig och försök igen senare. Kvarstår problemet kontakta oss på info@dreamwork.se.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.

Porträttfoto Louise Gardell

Louise Gardell
Affärsområdeschef

070 - 838 31 36

ISO 9001Auktoriserat RekryteringsföretagAuktoriserat BemanningsföretagAuktoriserat Omställningsföretag