
Administratör sökes till myndighet i Strängnäs
Vi söker en erfaren administratör för ett uppdrag i Strängnäs.
Start: Omgående
Slut: Slutet på December, med chans till förlängning
Om verksamheten
Du blir anställd hos oss på Dreamwork men utför jobbet ute hos kund.
Din profil
Vi söker dig som har:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Du bör även ha:
• Erfarenhet av att söka information
• Vana att tala med och bemöta allmänhet i telefon
• Förmåga att arbeta självständigt
• Förmåga att samarbeta med andra relevanta delar av verksamheten
• Erfarenhet av ärendehantering
Personen behöver utöver detta vara stresstålig, lättlärd, intresserad av området och orädd.
Mer om tjänsten
Uppdraget avser en administratör till myndighetens kontaktcenter. Följande arbetsuppgifter kan förekomma i uppdraget:
- Svara på inkomna ärenden via telefon och skriftligen
- Uppdatera våra dokument på Kontaktcenter
- Kategorisera inkomna ärenden
- Utlämnande av handlingar
- Samarbete med andra avdelningar för kunskapsöverföring
Ansökan
Välkommen med din ansökan. Registrera ditt CV så fort som möjligt då urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.