
Administratör för återförsäljare på stort bolag i Södertälje!
Vi söker en handläggare/administratör som ska arbeta mot vår kunds återförsäljare. Du arbetar på plats hos vår kund i Södertälje men blir anställd som konsult hos oss på Dreamwork. Arbetet är heltid måndag till fredag. Start är omgående.
Om verksamheten
Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Vår kund söker en handläggare till deras kundserviceavdelning som hanterar administration och kontakt med deras återförsäljare.
Din profil
- För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen.
- Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska.
- Du har goda datorkunskaper.
För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta deras återförsäljare på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du kan lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt. Du tar egna initiativ, är flexibel, ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.
Mer om tjänsten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från kundens återförsäljare. Fokus ligger på administrativa processer och där du bland annat kommer att jobba med kampanjadministration, konsignation, fakturering, utbetalningar etc.
Du kommer ha daglig kontakt med kundens återförsäljare och arbetar effektivt med snabba lösningar där stort fokus ligger på högsta kvalitet och service.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV! Urvalet sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.

Louise Gardell
Affärsområdeschef