Administrativ vaktmästare till SCB i Örebro

Placering: Örebro

Dreamwork Scandinavia AB logotyp

Administrativ vaktmästare till SCB i Örebro

Sista ansökningsdag har passerat

Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning

Till Statistiska Centralbyrån i Örebro söker vi nu en vaktmästare med administrativ förmåga!

Start: 1 september
Längd: 4 månader, med chans till förlängning

Uppdraget är på heltid och innebär arbete på kontoret alla vardagar. Arbetstiden kan vara antingen 7.00-15.30 alt 8.00-16.30 enligt bestämmelse.

Om verksamheten

Sektionen på myndigheten arbetar med verksamhet och stöd. Idag finns en intern reception för kontorsservice/internservice som är bemannad av en grupp administratörer på ett rullande schema. Gruppen ansvarar även för administrativt stöd till verksamheten.

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Din profil

Vi söker dig som har jobbat som vaktmästare och har administrativ förmåga. Nedan kompetenskrav ska uppfyllas:

• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
• administrativ erfarenhet
• körkort klass B
• grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• grundkunskaper i ärendesystem
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Då myndigheten står inför förändringar i sina lokallösningar kräver arbetet även att man är flexibel och lösningsfokuserad.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifterna bestäms i samråd med sektionschef och arbetsgruppen men att axplock av
befintliga arbetsuppgifter är:

• Hantera felanmälningar i lokalerna
• Byta trasiga lampor och kunna laga enklare fel i lokalerna
• Vid behov hjälpa till att flytta enklare möbler
• Hålla allmän ordning och reda och daglig översyn i lokalerna, främst i depåer (inkl. tömma papperstunnor), pentryn och mötesrum.
• Bistå i kommande aktiviteter i lokalprojektet i samband med flytt till nytt kontor
• Hjälpa till med praktiska göromål vid event i lokalerna
• Bemanna den interna receptionen
• Hantera post och godsleveranser
• Sköta larmhantering samt nycklar kopplat till lokalerna
• Hantera lånekort till hantverkare m.m
• Hjälpa till att koda personliga skåp
• Beställa och fylla på kontorsmaterial, frukt och ev. andra produkter kopplat till lokalerna.
• Hantera brandrutiner på kontoret
• Omhänderta diverse administration kring lokalerna tex uppdatera rutinbeskrivningar, information
på inblick m.m
• Ha dialog med externa leverantörer och följa upp avtal inom ansvarsområdet tex med
hyresvärd,lokalvård, kaffeleverantör och fruktleverantör

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Sök denna tjänsten nu

 

 

Vänligen kontrollera dina uppladdade filer innan du skickar iväg din ansökan.

Du kan bifoga max 10 filer, vänligen försök igen med färre antal filer markerade.

Du kan bifoga max 10 filer (på totalt 40 MB). Du kan ansöka utan att ladda upp filer såsom CV och personligt brev, skickar du in din ansökan utan att bifoga filer kommer du att få information via e-post om hur du kompletterar din ansökan.

Du får en bekräftelse när din ansökan är mottagen - upplever du problem med att skicka in din ansökan kontakta info@dreamwork.se.

Tack så mycket - din ansökan är nu mottagen!
Tack så mycket - din ansökan är mottagen. För att vi ska kunna hantera din ansökan måste du komplettera med ditt CV. Vi har skickat ett mail med instruktioner - får du inte mailet titta i din skräppost eller kontakta oss på info@dreamwork.se.
Något gick fel - var vänlig och försök igen senare. Kvarstår problemet kontakta oss på info@dreamwork.se.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.

Porträttfoto Jörgen Piontek

Jörgen Piontek
Affärsområdeschef

076 - 014 88 27

ISO 9001Auktoriserat RekryteringsföretagAuktoriserat BemanningsföretagAuktoriserat Omställningsföretag