Account Manager till medieföretaget Clear Channel

Placering: Stockholm

Clear Channel logotyp

Account Manager till medieföretaget Clear Channel

Sista ansökningsdag har passerat

Kort om tjänsten

Drivs du också av kärlek och passion för kommunikation? Har du ett starkt inre driv samt en vilja att prestera på topp? Blir du motiverad av att tillhöra ett glatt gäng som tillsammans vill göra stordåd och ha kul på kuppen? Vill du jobba på ett av Sveriges ledande medieföretag?
Sök då jobbet som Account Manager hos Clear Channel Sverige!

Mer om tjänsten

I rollen som Account Manager kommer du till ett passionerat gäng som brinner för försäljning och utvecklar utomhusreklam som media. Som Account Manager kommer du att ansvara för hela försäljningsprocessen gentemot annonsörer inom Stockholmsområdet, och gentemot deras reklam- och mediebyråer.
Som Account Manager kommer du att fokusera på kvalificerad tjänsteförsäljning mot befintliga kunder och utveckling av befintlig kundstock. Då dina arbetsuppgifter även kommer inkludera nykundsbearbetning i form av prospektering, mötesbokningar och hela vägen till avslutad affär, söker vi dig som drivs av att hitta nya affärsmöjligheter såväl som utveckling av befintliga och dessutom tycker samtliga delar det är riktigt stimulerande och kul.Du kommer att genomföra ett antal möten hos dina kunder, såväl som arbeta från Clear Channels mooderna, kreativa lokaler mitt i Stockholm city.

Din profil

Du har till exempel högskoleutbildning , med fördel inom marknadsföring, och ett par års erfarenhet av tjänsteförsäljning B2B, eller motsvarande bakgrund. Du har erfarenhet av att självständigt drivia säljprocesser i mål med goda resultat och du pratar och skriver svenska och engelska

Som person har du en stark vinnarinstinkt och målfokusering – något som är helt avgörande för att lyckas som säljare hos Clear Channel. Då du kommer att arbeta i ett högt tempo behöver du vara såväl stresstålig som ha en god förmåga att strukturera samt prioritera ditt arbete. Vidare är du en person med en härlig energi och stor social förmåga som fungerar väl i grupp, men samtidigt har det inre drivet som behövs för att självständigt nå dina försäljningsmål.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt men senast15 februari. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Auktoriserat RekryteringsföretagAuktoriserat BemanningsföretagAuktoriserat Omställningsföretag